#46 Czas Dorosnąć

Witajcie motylki!

         Jak wam czas mija? Ja wam powiem że u mnie w miarę lepiej ale, jak zwykle jestem obwiniana oraz obrzucana za przeproszeniem gównem. Postanowiłam że nie będę siedzieć i słuchać tych wszystkich nie miłych słów. Zaczęłam częściej przesiadywać w pracy do tego stopnia że w niedzielę oraz majówki do niej idę. Między czasie 2 kursy a w przyszłym miesiącu prawo jazdy. Muszę zacząć dbać o siebie i nie chodzi mi tu tylko o wygląd ale, o psychikę również. Zaczęłam od dłuższego czasu organizować sobie dnień z wyprzedzeniem co daje mi można powiedzieć motywacji? Aby dzień był dobrze spożytkowany? Postanowiłam również rzucić palenie gdyż bardzo dużo mojej wypłaty idzie właśnie na wyrób tytoniowy. Nie dość że niszczę organizm to i również zmniejszam objętość mojego portfela. Od jutra dieta ABC której rozpiskę i moje poczynania znajdziecie tutaj LINK. A ja zmykam bo jeszcze mam pewną sprawę do załatwienia trzymajcie się, buziaki.
Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Powodzenia w ABC. Trzymam kciuki za rzucenie palenia i polecam nie rzucać się w wir pracy zbyt mocno, ja przypaciłam to zdrowiem nie raz. Człowiek uczy się na swoich błędach. Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przesadzaj z pracą, z domu można wyjść zawsze, nie musisz mówić dokąd.. A o co im chodzi, że Cię tak traktują?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że w domu masz tak źle. Ale cieszę się że walczysz o siebie. Dodatkowy hajs z pracy zawsze się przyda. Prawko również. Powodzenia na ABC bo to mega trudna i wyczerpująca dieta. Trzymaj sie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty