#58


Witajcie kruszynki, najpierw podam wam bilans z dnia dzisiejszego oraz wczorajszego. Od poniedziałku zaczęłyśmy z dziewczynami ~ Skinny Girl Diet ~ . Wybrałyśmy ją ze zględu takiego że dziewczyny nie chciały przechodzić na niskie limity by nie mieć napadu, a ja przecież nie muszę jeść tyle ile jest wyznaczonych kalorii.

Bilans 05.08.2019

~ Frytki mrożone z piekarnika 152g - 198 kcal
~ Jabłko 114g - 59 kcal
~ Kawa parzona 250ml - 3kcal
~ Do kawy cukier 15g - 58 kcal

318/400

Pierwszego dnia się pięknie zmieściłam, i jestem z siebie dumna. Byłam również w sklepie i kupiłam kilka kosmetyków do pielęgnacji.

Bilans 06.08.2019

~ Kawa parzona 250ml + herbata  - 6 kcal
~ Cukier 15g - 58 kcal
~ Zupka Błyskawiczna 70g - 49 kcal

112/300

Do tego jeszcze poćwiczyłam 20 minut, więc jest dobrze. Coś czuję że się nie wyśpię dzisiaj. Postanowiłam codziennie rano wstawać o godzinie 3:45 by móc namalować sobie brwi oraz zrobić pielęgnacje. Jak na razie się dzisiaj udało i wszyscy byli w szoku jak ładnie jest mi w pomalowanych. Nie powiem cieplutko mi się zrobiło. Ja zmykam, miłych snów kruszynki 

Welcome to my Wonderland 


Komentarze

  1. Jak wcześnie chcesz wstawać. Ja przez pół roku pracowałam w piekarni, wstawałam właśnie tak wcześnie, ale teraz nie wiem jak ja to robiłam. A bilanse są super. Oby tak dalej. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, podziwiam, że chcesz tak wcześnie wstawać. Ja o tej porze chodzę spać xd Cudowne bilanse *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bilanse.
    https://podroz-w-nieznany-swiat.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty