#11

Witajcie motylki!

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, ponieważ nie działo się praktycznie nic. No może po za tym że postanowiłam obciąć włosy. Nie z 2 cm lub 3, tylko to było dobre 10 XD. Jestem w szkoku że zdecydowałam się na takie drastyczne cięcie. Gdzie ja nigdy w życiu nie miałam krótkich włosów. Nawet nie pomyślałam że mogłabym mieć takie. Ale musiałam ponieważ mam strasznie przetrawione i żadna farba nie chce się na moich włosach trzymać. Do tego mocno mi się połamały, wykruszyły, popaliły, powypadały. Normalnie koszmar.

Bilans:
Śniadanie: kawa z mlekiem (40kcal)
Obiad: groszek z marchewkami (100kcal)
Kolacja: kawa czarna (40kcal)

                                180/500


Takiej długości są moje aktualne włosy :)

Welcome to my Wonderland

Komentarze

  1. Hej ♥
    Skoro żadna farba ci się nie chce trzymać to trzeba by je pewnie zdekoloryzować. Czyli jeszcze bardziej zniszczyć. Jak chcesz farbę to musisz wybrać się do dobrego fryzjera :/ Bo inaczej to wyjdziesz z saniem..
    Jejku. Naucz mnie tak jeść :o Twoje bilanse są super.
    I też masz taką fryzurę :)?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz i za radę :) Niestety na razie mnie nie stać na dobrego fryzjera a i tak nie wiem czy będzie mi potrzebny ponieważ chcę żeby moje naturalne mi odrosły i będę chciała przy nich zostać :)
      Tylko długość mam taką ja bardziej preferuje proste włosy i szalone koloryzacje :)

      Usuń
  2. niesamowity bilans <3 chyba za chiny ludowe nie miałabym odwagi ściąć aż tyleeee! podziwiam :D

    3maj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 Gdyby nie krytyczny stan moich włosów również bym się nie odważyła.

      Usuń
  3. Moja przyjaciółka tez była u fryzjera i robiła nowa fryzurkę :D Bilans cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za bilans. Też ostatnio scielam włosy i jestem dość zadowolona , ale chodzę na cięcie i farbowanie do dość drogiego fryzjera (płacę ponad 200 zł ). Wkrótce chyba z oszczędności zacznie mnie farbowac mąż 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 Mi szkoda pieniędzy dlatego farbuje i ścinam sama :)

      Usuń
  5. Piękny bilans, zazdroszczę :D Rozumiem Twoją sytuację jeśli chodzi o włosy - sama ostatnio obcięłam się bardzo krótko bo moje włosy po szarości nie łapały dosłownie nic.. oczywiście po ścięciu zostało jeszcze trochę wytrawionych włosów które dalej nie łapią i tworzą efekt białych pasemek na czarnych włosach xD W sumie czasem obcięcie jest najlepszym wyborem. Szybko odrosną a kto wie, może spodobają Ci się takie krótkie? Są wiele praktyczniejsze niż długie :)

    Trzymam za Ciebie kciuki i jeszcze raz gratuluję pięknego bilansu :)

    www.missgraphite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) A jeśli chodzi o włosy to już mi się spodobały gdy zobaczyłam dzisiaj rano że nie ma z nimi tak dużo roboty jak przy długich XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty