#17

Witajcie motylki

Na samym początku chce wam w poście powiedzieć co się tak dokładnie uczę :) Aktualnie oprócz zaczęcia czytania książek jak kiedyś (bo kiedyś naprawdę czytałam ich bardzo dużo), bo zaczęło mi tego brakować, to na ten moment doszkalam się z rozszerzonej chemii (potrzebna do mojej przyszłej pracy, by nie wyrządzić sobie krzywdy) a później zapewne zabiorę się za naukę języka japońskiego którego chcę się nauczyć, ale marnie mi to wychodzi bo podchodzę do tego już trzeci rok z martwym skutkiem xD  Czytając ostatnio bloga jednej z was, zauważyłam że pod każdym postem dodajesz "info" o sobie i tak pomyślałam czy by tego nie spróbować u siebie. Jak myślicie? Dzisiaj na pewno pod sam koniec podam wam pierwszą taką wzmiankę :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak wam również ostatnio mówiłam że mam blokadę "pisarską" w końcu sobie z tym poradziłam :) W jaki sposób? Dzięki muzyce 💓 Jak pisałam poprzednie posty to w moich słuchawkach było słychać zazwyczaj instrumentale, bo na samym początku nie wiedziałam jak mam się zabierać do prowadzenia takiego bloga, a więc za tym idzie to że nie chciałam się rozpraszać. A teraz jest znaczna różnica aktualnie pisząc tego posta słucham tej o to wspaniałej piosenki Hellevator ❤
Której tekst piosenki jest wspaniały i daje mi takiego kopa do życia że nie można sobie tego wyobrazić :) Teraz wracając do konkretów. Wczoraj był u mnie kolega którego nie widziałam 2 miesiące (chociaż mieszka na przeciwko XD) i powiedział mi na prawdę bardzo ciepłe słowa i takie motywujące że nawet nie wiem co napisać. Jednym słowem KOCHANY CZŁOWIEK.

Dzisiejszy bilans:
Śniadanie: kawa z mlekiem (40kcal)
Obiad: 3 pierogi ruskie (218kcal)
Kolacja: Nic

                                       258/400

Po tej diecie robię sobie przerwę jeden dzień i zabieram się za dietę baletnicy :) Będę ją stosować pierwszy raz więc jestem ciekawa co z tego wyniknie. Trzymajcie kciuki 💕
Info nr1 - Interesuję się Azją ( dokładniej Koreą i Japonią czasami Chinami) i również tamtejszą muzyką, serialami, anime a przede wszystkim kulturą <3

Welcome to my Wonderland

Komentarze

  1. Już Ci to pisałam, ale co z tego, bardzo Cię podziwiam za Twój zapał do nauki, tak po prostu sama z siebie! Japoński to napewno bardzo przyszłościowy język, jeżeli się jeszcze interesujesz kulturą tego kraju to będzie Ci znacznie łatwiej z nauką. Może warto zapisać się na jakiś kurs, tak aby ktoś Cię poprowadził?
    I gratuluję bilansu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 Rozważam pójście na kurs ale niestety u mnie w pobliżu nie ma takiego :(

      Usuń
  2. Kiedyś próbowałam uczyć się japońskiego, ale brakowało mi zacięcia. Najlepsze posty powstają przy BTS, szczególnie przy I'm fine. Lubię gdy mojego pisaniu coś nadaje rytm. Świetny bilans.
    Trzymaj się i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jaki widzisz 3 lata podchodzenia i nic XD Ja jak już BTS to zdecydowanie starsze piosenki bo obecne mi się nie podobają dlatego przeszłam na Stray Kids :) Dziękuje

      Usuń
  3. Miło mi że spodobał Ci się mój pomysł. Choć ja akurat dzisiaj miałam bardzo zły dzień i moje info się nie pojawiło, a raczej pojawiło się puste. Tak jak ja się ostatnio czuję. Choć to też jakieś info. To było moje wyzwanie wrześniowe. Teraz intensywnie myślę nad październikowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym info o wiele wiem o tobie i uważam że jesteś świetną osóbką <3

      Usuń
  4. Muzyka bardzo pomaga wrażliwym ludziom. Jestem ciekawa, jak Ci pójdzie dieta baletnicy. Jest trudna ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ♥ Świetny bilans.
    Ja z chemii jestem kompletnie do niczego, zazdroszczę osobom, które robią coś związanego z takimi przedmiotami jak chemia :) Ścisłe to nie moja bajka :/ Też chcę w końcu zacząć czytać więcej książek, ale jakoś nie mogę się do tego zebrać, eh. Zawsze byłam ciekawa tej diety baletnicy, a dokładniej efektów tak więc chętnie o niej u ciebie poczytam. Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 Jak ją zacznę to na pewno posty będą codziennie i tam wszystko będzie opisane od diety do samopoczucia :) Ty również <3

      Usuń
  6. Hej słonko ♥
    Oj japoński jest chyba trudny? :/
    Takie inf'a są fajne. Można kogoś poznać szybciej niż z postów.
    Bilans piękny!
    Oo dieta baletnicy? Na pewno będę śledzić twoje poczynania. Wciąż się nad nią zastanawiam... Chyba w końcu muszę spróbować.
    To może zrobisz jakiś post związany z Azją? Ja interesuję się architekturą więc chętnie poczytałabym o jakiś zabytkach a także nowoczesnych ciekawych budowlach ;)
    Trzymaj się chudo ♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) Zależy dla kogo trudny. Dla mnie osobiście nie jest, często oglądam japońskich youtuberów i powiem że nie w niektórych momentach wiem o czym rozmawiają. Post z azją? Postaram się coś o tym napisać :) Dziękuję <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty