#35

Witajcie motylki!

Miałam publikować posty codziennie, ale jak zwykle nie wyszło. Wszystko się w moim życiu poprzewracało. Ja jestem po przeprowadzce dzisiaj skończyłam przewozić moje rzeczy. Dzisiaj albo jutro będę zajmować się układaniem ciuchów w szafie i dekorowania pokoju. Wróciłam również do pracy po moim długim urlopie i w końcu wyszłam i porozmawiałam z ludźmi. Mam nadzieję że teraz moje życie w miarę się unormuję. Dzisiaj w sumie taki krótki post, ale od jutra wracam jak i moja motywacja do ćwiczeń (przez ostatnie dni nie miałam nawet ochoty). Napisałam byście wiedzieli że żyję i że nie pozostawiłam Any ani bloga. Trzymajcie się chudo <3


Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Trzymam kciuki, żeby wszystko wróciło do normy. Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twój plan. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty