#36 Nowa Ja

Witajcie motylki!

               
            Jak wam dzisiaj dzień minął? Ja wam powiem że u mnie jest już okey, ale do wszystkiego dojdziemy. Ja aktualnie siedzę sobie w kuchni, pisze tego posta jednocześnie zapijając drinka i paląc papierosa. Postanowiłam że robię sobie dzisiaj Lazy Day, bo w sumie dawno takiego nie miałam. Ciągle kładłam rygor na dietę, ćwiczenia ogólnie na całe moje życie. A teraz większość się pozmieniała. 



  1. Wygląd bloga - Pewnie zauważyliście że zmieniłam wygląd bloga. Ale dlaczego? Już wam mówię. Dotychczasowy był odzwierciedleniem tego jak się czułam. Czarna barwa, niechęć do samej siebie jak i również do życia, dosłowne umieranie w środku. Aktualnie odcinam się od przeszłości, a z tym również idzie zmiana bloga
  2. Posty - Od dzisiaj posty będą opisywane, nie tylko same numerki, ale również zdjęcia. Na tym blogu będą estetyczne zdjęcia, nie tylko thinspiracje ale również tym czym się pasjonuję.
  3. Ja - Z każdymi pięcioma utraconymi kilogramami będę wstawiać zdjęcie mojej sylwetki. 
  4. Dieta i ćwiczenia - Jeśli chodzi o tą kwestię, to na razie nie zmieniam mojego deficytu kolorystycznego, ale nie będę się zmuszać do ćwiczeń w ciężkie dni czy nawet diety.
  5. Odpoczynek - Postanowione 8h snu i drzemka 30 minutowa w ciągu dnia.
  6. Styl - Zmieniam wizerunek, zaczynam bardziej o siebie dbać i przestać ubierać się jak wsiok xD
  7. Oglądanie - Obejrzeć przynajmniej dwa odcinki serialu, jeden film lub 5 odcinków anime 
  8. Jedzenie - Muszę zacząć jadać regularnie, żeby nie mieć żadnych napadów wieczorem lub następnego dnia
  9. Wy - Chcę poświęcić te minimum 30 minut dziennie na wasze blogi.
Życzę wam miłego wieczoru chudzinki. Ja muszę zmykać, czeka mnie jeszcze wielki karton por do obrania i pokrojenia. Widzimy się jutro <3



 Welcome to my Wonderland

Komentarze

  1. Życzę Ci, żeby wszystko się poukładało kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog wygląda bardzo jasno, czysto i pozytywnie. Mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie dobry początek do zmian :)

    Fajnie, że w swoim planie zmiany pomyślałaś o swoich pasjach :)

    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: https://skinny-diary-of-suzy-dott.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany, zmiany, wszędzie zmiany. Ale to dobrze. Bez sensu jest stać w miejscu. Trzymaj się kochana 🌸
    ~Mirabelle

    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/
    https://weightlesssociety.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam zaraz jak wsiok, to w ubieganiu nie chodzi o to, żeby czuć się komfortowo? XD Trzymam kciuki za nowy początek i za to, żeby ten dobry plan przyniósł równie dobre efekty.
    Trzymaj się i powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wygląd bloga bardzo mi się podoba, wygląda niezwykle estetycznie. Ja też robię u siebie nowe otwarcie, dużo zmian! Mam nadzieję, że obu nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się rusza, każdy się zmienia. Nie ma sensu czekać ze zmianami na Sylwestra. Dobrze, że zaczynasz już teraz. Powodzenia!
    Trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi jak świetne zmiany na lepsze. Wygląd bloga jest śliczny. Pozdrawiam.
    https://wygram-walke-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry plan. Trzymaj się go! jest optymistycznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty