#38 Powrót do żywych



                                "Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica"

                                                                          -  Suzanne Collins


       

                         Witajcie motylki! O to ja wracam znowu tutaj do was. Mam wam dużo do opowiedzenia, ale znając mnie w połowie zapomnę co chciałam wam przekazać haha. Może na samym początku powiem tyle że dostałam nowe imię w pracy. Więc od dzisiaj jestem Wiesiek. Na samym początku zastanawiałam się kiedy jest dla mnie idealny moment na powrót. Doszłam do wniosku że jeśli nie dzisiaj to będę to przekładać do tego stopnia że okaże się że nigdy tego nie dokonam. Przez ostatnie 4 dni ciągle wymiotowałam i miałam niskie ciśnienie, a mimo to brnęłam do przodu i robiłam po 12h. Co zjadłam to wymiotowałam, bałam się że Mia wróciłam. Na szczęście już drugi dzień jest w porządku. Przez ten okres 1,5 tygodnia nie trzymałam się jakoś super diety. Jadłam co popadnie, nie jestem jakoś tym zmartwiona psychicznie ale mój organizm urządza istny koncert. Od jutra zaczynam dietę 13-nastu księżniczek, którą będę tagować bo postanowiłam że nie będę stwarzać kolejnej zakładki, bo później to ja sama zaczynam się gubić. I tutaj poprzestańmy, i to nie dlatego że zapomniałam XD. Zaraz idę się wykąpać i zaczynam nockę z anime. Dawno nie oglądałam i trzeba po nadrabiać zaległości. Miłego wieczoru chudzinki, śpijcie dobrze 💕



Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Spróbuj odrobinę wyregulować elektrolity, przyda Ci się to po maratonie z Mią. Dobrze, że tylko chwilowym. Powodzenia z nową dietą. Trzymaj się ♥
    PS. Dlaczego Wiesiek? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak muszę zrobić i dziękuję :) Nie mam zielonego pojęcia XD

      Usuń
  2. Hej ♥
    Fajnie, że wracasz. Ja mam taki sam plan ;D
    Hahah mam tak samo. Mam dużo do przekazania a potem nagle nie wiem co chciałam powiedzieć.
    Jak wygląda ta dieta 13-nastu księżniczek??
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta słaba pamięć xD Dieta księżniczek będzie opisywana przez trzynaście dni w każdym poście. Na samym początku posta będę pisać dany dzień z czego się składa :)

      Usuń
  3. Super ze wracasz. Miłego oglądania. Powodzonka na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadmiar pracy szkodzi :) wiem coś o tym. Trzeba wtedy coś jeść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, święta się zbliżają więc zdało by się klika groszy więcej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty