# Miesiąc przerwy



           Jeśli idziesz przez piekło, nie zatrzymuj się

                                                                                ~ Winston Churchill 




                     Nie było mnie równy miesiąc. Nie ma co wracać do przeszłości oraz obwiniania się, że zjebałam. Nie dopilnowałam diety czy ćwiczeń. Fakt potrzebowałam miesiąca by się podnieść i ogarnąć, ale wracam. Zaczynamy nowy rok motylki, oby nasze cele i marzenia w końcu się spełniły. Nie odpuszczajmy, nabierzmy sił i działajmy. W końcu jestem szczęśliwa bo mogłam tu do was wrócić. Trzymajcie się i do jutra.


Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Dobrze Cię widzieć. Walczymy dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj po przerwie :) Będę trzymać kciuki, żebyś osiągnęła swoje cele :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Było - minęło. Czasem potrzebna jest przerwa, żeby później móc normalnie wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej napisałam komentarz, a dopiero później to zobaczyłam. :p Cieszę się, że wracasz :) Też zamierzam wrócić do blogowania, kiedyś parę lat temu miałam bloga, dosyć popularnego, usunęłam go i co śmieszniejsze nie pamiętam nawet jego nazwy. Chcę do tego wszystkiego wrócić, czuję, że tego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że znów jesteś 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że dalej walczysz. Powodzonka. Zapraszam do mnie:
    https://wygram-walke-marzen.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz rade!
    Wierzymy w Ciebie!
    Nie poddawaj się !!! <3



    https://butterflyproanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne, że się upada. Ważne, że się powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że wróciłaś. Zapraszam do mnie
    https://upadly-czarny-aniol.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! I jak tam u Ciebie?
    Anakoktajlowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty