#42 Leniwa Sobota

Witajcie motylki!


     Dzisiaj  nic interesującego się nie działo. Standardowe rzeczy jak sprzątanie, gotowanie a później odpoczywanie. Większość dnia przeleżałam w łóżku razem z moim pupilem. Praktycznie mało zjadłam, było to tylko sałatka z gyrosem. Na dodatek maciupeńko jej zjadłam więc wątpię żebym przekroczyła 700 kcal. Dobra robaczki ja uciekam jeszcze czeka nas spacer, pielęgnacja i znowu do spania. Trzymajcie się cieplutko i widzimy się jutro.

Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. W takim razie super ci poszło :) Do jutra! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ! Jaki świetny bilans ! Ja dzisiaj niestety przesadziłam . :(
    Trzymaj się !

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Piękny bilans, powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty