#44 Dieta tygodniowa

Witajcie motylki!



                   Postarajcie się mi wybaczyć ewentualne błędy, ale jestem świeżo po przedłużeniu paznokci i jeszcze nie umiem się do nich przyzwyczaić XD. A więc tak koniec weekendu, czas znowu iść do pracy. Ale nie o tym jest ten blog. Zauważyłam że po mojej przerwie dużo motylków poodchodziło, nie dziwię się sama bym sobie pomyślała że ta osobowa skończyła z An. Przychodzę do was z dietą którą macie podane tutaj Dieta Koreańska . Macie tam dokładnie opisane co, gdzie i z czym się to je. Ja zaczynam od jutra więc trzymajcie kciuki.

Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Hej!
    Haha :D Ja z długimi nie mam problemu. U mnie działa to w drugą stronę. Jak mam krótkie to nie potrafię nic zrobić xD
    Nie słyszałam o tej diecie więc chętnie zobaczę jak ci pójdzie ;)
    Zapraszam do mnie ♥
    https://mojeodzywianie.home.blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości sobie przejrzę. :)
    To prawda, pustki się zrobiły straszne na blogach, ale cóż przybędzie motylków w maju/czerwcu.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na diecie , trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej diecie, wygląda ciekawie. Jestem obecnie na Skinny Girl Diet, ale gdy już ją skończę, może wypróbuję koreańską dietę :) Trzymam za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pustki są tymczasowe, miną. Powodzenia w diecie, napisz jak sobie radzisz

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak Ci idzie? Gdzie jesteś?

    https://chudneostatniraz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, sama ostatnio złapałam się na tym, że nie mam jakoś siły odwiedzać blogi, a przecież to one dają mi motywację...Ale poprawię się! Na pewno.
    Trzymaj się!😘

    zagubionymotylek2018.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty