#52 Wolne

Witajcie kruszynki!



Nie będę się dzisiaj nie wiadomo jak rozpisywać, bo nic się dzisiaj takiego nie działo. Standardzik czyli piesek i ogarnianie mieszkania. Zaczynając od rana to przebudziłam się o 9;30, ogarnęłam się, wstawiłam pranie oraz zmywarkę, wyprowadziłam moją pierdołę i wzięłam się za czytanie waszych blogów. Z tego względu że mam mało aktualnych blogów to zaczęłam czytać was od podszewki :) Czyli spędziłam dzisiaj z 2 godzinki na czytanie. Zmotywowało mnie to jeszcze bardziej. 

~Śniadanie [10;00 A.M]~
*Warzywa gotowane 450g - 126 kcal
*Kurczak Curry instant 70g - 72 kcal

~Przekąska~
Starożytne zboża 75g - 335 kcal

~Obiad [4;00 P.M]~
*Zielony groszek z marchewką 257g - 144 kcal

Razem : 676 kcal


Miałam lekki napad w postaci właśnie tych ciastek zbożowych, ale z tego że dzisiaj naprawdę mało zjadłam to nie uważam tego za porażkę. Musiałam uciąć sobie po południową drzemkę bo już łamało mi nogi, zaraz zabieram się za robienie planera by mieć wszystko zaplanowane z wyprzedzeniem. Oraz listę wyzwań które będę chciała zrealizować. I chciałam wam powiedzieć że jeśli chcielibyście wiedzieć co u mnie tak aktualnie to zapraszam na TT ; T1neke_ 

Muzyka przy której piszę  RAINING IN R I O

Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Ilość kalorii i tak niewielka więc nie ma porażki;) Muzyka spoko, bardzo uspokajająca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, śliczny bilans, i tak wyszło malutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Starożytne zboża zabrzmiały jak coś mistycznego i owianego wielką tajemnicą. Postarali się przy wymyślaniu nazwy :D

    Bilans jest przecież świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Mimo napadu bilans ładny. Lepszy niż u mnie xD Więc super. A pamiętaj, ze jutro może być lepiej ;) Więc się nie załamuj tylko bierz się do pracy ;D
    Zapraszam do mnie ♥
    https://mojeodzywianie.home.blog/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty