#55 Nadrabianie




  25.07.2019

Hej dziewczęta nie pamiętam za dobrze co się wczoraj wydarzyło ale zaczęłam                   ~Mono Diet~ podam wam tylko bilans z pierwszego dnia. 

* Kawa Parzona z cukrem 10g - 41 kcal
* Jabłko 211g - 132 kcal 

173/200 


26.07.2019

Dzisiaj obudził mnie głód więc wstałam dosyć szybko. W pracy żołądek dawał znaki bo moi koledzy to zauważyli. Dokładnie tak było :

Mi zaburczało w brzuchu a kolega się odwrócił w moją stronę i się zaczął patrzeć z wyrazem zmartwienia. A ja mu odpowiedziałam : Zignoruj to, nic nie słyszałeś xD 

Więc trochę przyps, bo później drugi kolega powiedział mi że schudłam i byłam aż w szoku że coś zauważył, gdy dopiero zrzuciłam 6kg w tak krótkim czasie ( tak wiem to woda ale zrobiło swoje). Wróciłam do domu i zaczęłam brać się za obowiązi takie jak pranie, składanie itd. Znalazłam również dwie duże skrzynki orzechów włoskich więc wzięłam się też za obieranie ich. Jak na razie tylko udało mi się jedną skrzynię wyłuskać, za drugą złapię się jutro po powrocie z cmentarza. Przysza mi również mata i skakanka z której będę korzystać od jutra, jestem strasznie podekscytowana. 

*Serek o smaku waniliowym 116g - 159 kcal 
Pierogi ze szpinakiem 118g na oliwie z oliwek 5 ml - 251 kcal 
*Cola zero 500 ml - 2 kcal 
*Zielona herbata bez cukru - 0 kcal

412/350

Byłam dzisiaj na zakupach więc trochę pokupywałam sprzętu i trochę jedzenia do zamrażarki ( tak nie chce mi się gotować ). A z bilansem nie jest źle to tylko 60 kcal więc się nie martwię. Z każdą skończoną dietą będę tworzyć zakładki z kolejnymi dietami których się podejmuje oraz co miesiąc będę wam podsyłać moją Diet Tracker ( kalendarz z moimi limitami )

~ZARAZ IDĘ ZOBACZYĆ CO U WAS, MAM NADZIEJĘ ŻE U WAS TEŻ DOBRZE IDZIE Z DIETAMI, PAMIĘTAJCIE TRZYMAM ZA WAS KCIUKI~
Welcome to my Wonderland 

Komentarze

  1. Łał 6 kg to naprawdę dużo :O uważaj na siebie i powodzenia w dalszym odchudzaniu!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 kg to ładny wynik :D zawsze jest miło usłyszeć, że się schudło, mega motywuje ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 6kg to dużo, niekoniecznie musiała być to sama woda.

    Myślę nawet, że to było coś więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie moje 7kg prześladuje i nie mogę ich zgubić. A te 6 to dużo i niekoniecznie tylko woda. Pozdrawiam i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty