#57 Cheat z przyjaciółmi






Witajcie słoneczka pisze żebyście wiedziały że żyję, mam się w porządku. Nie było mnie ponieważ zrobiłam sobie cheat weekend z powodu okresu. Nie żałuję bo mam siłę a na wadze nic się nie zmieniło. No może tylko 0,5 kg to jest naprawdę nic. Do osiągnięcia celu zostało 3 miesiące, więc teoretycznie powinnam chudnąć 8 kg na miesiąc. Więc się nie martwię że braknie mi czasu, wręcz przeciwnie. Od jutra kolejna dieta tym razem 30 dniowa. Postaram się od jutra być już normalnie, regularnie. Trzymajcie się, śpijcie dobrze i do jutra.

Welcome to my Wonderland

Komentarze

  1. Fajnie że wróciłaś bo ostatnio coraz mniej osób pisze na blogach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8kg na miesiąc to dużo. Mam nadzieję, że Ci się uda. Pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunięto mi bloga więc zapraszam na nowego :( https://warforfuture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką teraz dietę będziesz stosować? Coś konkretnego czy ustalisz sama limity?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty